25. heinäkuuta 2013

Bleach

...olen pieni kaapissa asuva otaku, no eiii~ Eli oon siis jokus varmaan maininnutkin tästä japani harrastuksestani. Se on vain hieman vähentynyt, mutta välillä tulee hetkiä jolloin sitten ruokin pikku Hennaa animella, mangalla, jrockilla ja tapahtumilla + ponky:llä.
Luovutin tuossa oisko kaks vuotta sitten kyseisen sarjan kanssa, en vain jaksanut katsoa kun olin päässyt jo 310 eli erään tarinan päätökseen... MITÄ NIIDEN JAKSOJEN JÄLKEEN TAPAHTUU!?!?!  heräs kysymys mulle tässä muutamia päiviä sitten.
No ahmin kerralla aina kunnolla jaksoja kauheassa jännityksessä et miten tää jatkuu!!?!!?
Eli jäin koukkuun näin kahden vuoden jälkeen uudelleen.
Tässä on myös suuri ongelma oon ahminu niitä jaksoja niin kauhealla vauhdilla, että oon saanu animen julkasun kiinni. Tämä siis tarkoittaa sitä että sarja on kesken ja jäädään odottelemaan jaksoja.
Sarjan päähenkilön ulkomuoto on vaihdellut hieman tämän 366 jakson aikana.
(shh~ oon tosiaan joskus 2007 cosplayannut Ichigoa)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...