15. heinäkuuta 2013

Kirpparit eikö ne jo pursua ulos korvista

Olen luovuttanut elämäni kirppareille, tai musta alkaa tuntua siltä. Oon ostellu ja löytäny kaikkee kivaa, harvemmin vain mitään muokattavaa. Ajattelin että sallin itselleni sen että voin ostaa kirppareilta vaatteita kun ne ei nyt oo niin kalliita ja sit tosiaan niitä voi muokata. Mut juuh, tässä eräänä päivänä sain postista creepersit <3 nyt on uudet popot tai ei ihan uudet facebookin kirpparilta nämäkin tuli bongattua. Luovuin siinä ydessä välissä niistä minun valkoisista creeperseistä kun ne surullisesti olivat liian isot niin nyt sitten löytyi täydellisen kokoiset ja vieläpä erittäin söpöt yksilöt.
Huomenna tuleekin aloitettua jokin jännä juttu nimittäin laitamme kavereiden kanssa yhdessä kirppari pöydän kallentorin kirpparille. Kokeilemme yhdessä josko jotain saisi myytyä siellä.

Mitään maailmaa mullistavaa ei ole tapahtunut ainakaan muistaakseni. On kyllä tullu varattua reissu viroon ens kuulle. Hihii~ jänskäillään jo sitä kaverin kanssa joka lähtee tälle reissulle myös. Olen tosiaan kerran käynyt päivä risteilyn virossa ja rakastuin Tallinnan vanhaan kaupunkiin ja olen halunnut palata sinne uudelleen pidemmäksi aikaa.


Huivi/Mick's Mekko/Kirppari Kaulakoru/ebay Sukkikset/Cittari Kengät/Members.com



Bleiseri/kirppari Reppu/ebay

2 kommenttia:

  1. Haa! Kiitos vinkistä, hyökkään huomenna heti penkomaan sitä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mennään karon kans joskus 10 maissa laittamaan sitä XD eli heti ku kirppati aukee 102 pöytä :DD

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...