21. heinäkuuta 2013

Juoksemista paikasta toiseen ja löhöilyä

Mulla vapaa viikonloppu mitä ihmettä!!
Perjantaina tosin olin töissä, mutta olin erittäin pirteällä ja mielekkäällä tuulella töissä kun tiesin että pitkästä aikaan mulla on vapaa la-su. Perjantaina tuli pyörittyä illalla keskustan uumenissa baarien hälinässä. Baareihin astellessani keräsin hieman katseita susbemderien ansiosta, noh asunhan tässä kirotun pienessä kaupungissa nimeltä kokkola. Erillaisuus tuntuu olevan hieman tabu/kirous täällä päin. Noh minä vähät välitin muiden ihmisten tuijotteluista ja kuiskimisesta. Menin hengailemaan tuttavieni pariin ja pitämään hauskaa.
Lauantai aamuna krapula ja vapina.... No ei, heräilin tyytyväisenä mutta hieman väsyneenä vapaa päivääni. Olin hieman hukassa kun en tiennyt oikein että mitä sitä lauantaisin edes tehdään. Suunnistin tieni kirpputorille siistimään pöytäämme ja selvittelemään myyntejä. Hyvinhän mulla itsellä on menny, oon päässy hyvin tehokkaasti tavaroistani eroon ja rahaa on tullut.
Huomenna tosin täytyy mennä siivoamaan se pois, hieman harmittaa kun olisin jatkanut sitä mielelläni. Sovimme kyllä kaverini kanssa että kokeilemme syksymmällä uudelleen, sitten pengonkin kaikki kaapit läpi ja mitä tältä kerralta jäi niin uudelleen vaan myyntiin. :D Kirppari reissulla törmäsin erään ystävääni jonka kanssa sitten siirryimme keskustaan kahvittelemaan ja rupattelemaan.
Ilta tuli vietettyä samaisen kaverin seurassa ja käydessä kaveri pariskunnalla varailemassa yhteistä viron matkaamme varten laivalippuja. 
Tänään olen nauttinutkin löhöilystä ja tekemättömyydestä. Joskus on hyvä olla tekemättä mitään, olen muutenkin sellainen ihminen joka juoksee joka paikassa pää kolmantena jalkana.
Herkut on maistuneet erittäin tehokkaasti ja yhtäkkiä sain inspiraation jatkaa erästä animea minkä olen jättänyt vuosia sitten kesken. Hyvää viihdettä sunnuntai päivälle, olen myös seikkaillut Don't Starven maailmassa ja yrittänyt selvitä päiviä eteenpäin löytäen Maxwellin porttia.

Tämän päivän löhöily look; Huivi//Mick's Paita/Tunika//Saatu kaverilta Suspenderit//Made by me Sukat//H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...