10. heinäkuuta 2013

Ompelu koneen surinaa ja tankkaamista

IPad:sta on tullu kiva nukkumaan meno kaveri, tulee usein selailtua vielä kerran kaikki sivustot läpi. Tai sitten jumitan yhdellä palvelimella ties ikuisuuden. 
Facebookin puolella mainostinkin jo minun kameran jalustaa, nyt mulla on tollanen korkeempi jalusta sen mustekalan lisäks. Eräs valokuvaaja kaverini kiroaisi minut kun kuulisi, että kuinka vähän tuo maksoi. Nimittäin hän sanoi että kannattaa panostaa kunnon jalustaan, mutta noh ehkä sitten jonain päivänä.
Sain ommeltua vihdoin erään asiakastyön pois, se on jumittanut mulla hyvin kauan... Noh mitäs sanottiin ettei kiirettä, no ei. Oikeastaan mulla ei oo hirveemmin ollu aikaa ommella kunnolla mitään kun on ollu töitä ja sitten saikulla. Mikään siis ompelemiseen liittyen ei ole pahemmin kiinnostanut + hukkasin taas hetkeksi inspiraationkin. Mutta onneksi löysin sen tai sitten se löys mut.
En oo ihan pelkästään kumminkaan ahertanu koko aikaa hiki hatussa, oon löhöilly myös olkkarissa kattoen Nana sarjaa uudelleen. En sitten vaan voi kyllästyä siihen, tosin mangaa pitäis jatkaa eteen päin.
Tänään tuli vierailtua kaustisella pikaisesti, Minna nimittäin asustelee siellä hetken. Samalla heivasin hänelle yhen jutun ja näin äitiäkin ennen kuin hän karkasi töihin.
....Niin joo tosiaan jouduin siis ajamaan autoa.... siitä on ihan älyttömän kauan taas kun oon ajanu autolla + jouduin tankkaamaan sen, ja olin viimeks kaks vuotta sitten tankannu auton. Enkä ees tienny miten iskän autossa toimii bensa luukku, mutta hetken tutkiskelun ja mietiskelyn jälkeen selvisin siitä taidokkaasti. Pitäis tosiaan ehkä ajaa enempi autolla, tosin mua kiinnostais enempi kaks pyöräset. Noh, yritin lupailla itselleni, että aloitan säästämään nyt rahaa. 21-23 vuotiaana yritän hankkia moottoripyörä kortin ja toivon mukaan moottoripyörän, jos en itse saa hankittua niin toivon että iskällä olisi silloin vielä pyörä jotta voisin lainailla sitä häneltä.
Olen tämän kaiken touhaamisen keskellä touhannut omaksikin iloksi jotain, nimittäin
ehostin hiuksiani laittamalla värinaamiota ja tein muutaman mekon itselleni.

(oon tosi heikosti ottanu kuvia niin lisäilin instagram kuvia kuvittamaan tämän tekstin)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...