11. marraskuuta 2015

Työttömän arki

Miten mun päivät menee, hetken on tuntunu, että miten sattuu. Eli oon heränny ja menny nukkumaan miten sattuu, syöny herkkuja ihan hirveesti viikon sisällä. Ollu päiviä sisällä, poistunut ulos vaan lähi kauppaan käymään tai viemään roskia. Tää ei oo mun mielestä kivaa, tarviin rutiineja. Ainoita asioita mitä päivittäin teen, niin otan päivän asukuvan. Josta oon tehnyt itselleni pienen haasteen. Yritän käyttää päivittäin eri vaatteita. Asujen kuvaaminen  helpottaa seuraavan asun  keksintää, koska tiedän niiden avullla, että mitä olen pitänyt lähipäivinä. Mutta tarvitsen oikeasti rutiineja, niitä nyt oon koittanut korjailla itselleni. Varsinkin unirytmi pitäisi saada korjattua, niin kaiken muun toteuttaminekin olisi helpompaa. Tässä tilanteessa ei auta muutakuin kääntyä herätyskellon puoleen. Oon koittanu myös aloittaa syömään terveellisemmin ja niin että söisin hedelmiä ja kasviksia. Pakko näin syksyn synkeän kaamoksen aikaa on popsia jotain vitaamini pitoista, että saa taas pirteästä elämästä kiinni. Enköhän mä jotkut rutiinit saa luotua itselleni, vaikka töitä ei olisi hetkeen. Aloitan vaikka lenkkeilyn sadatta tuhannetta kertaa. Tällaisin miettein siirryn päivästä toiseen työttömänä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...