13. marraskuuta 2015

Piristystä päiviin vaatetuksella

Oon tosiaan omaksi ilokseni yrittänyt hyödyntää täysin omaa vaatekkaappia, käyttämällä päivittäin mahdollisimman paljon eri vaatteita. Näitä sitten aloin myös kuvaamaan someen talteen, jotta pysyn perillä mitä oon käyttänyt  milloinkin. Hyödynnän tietysti hyvin helposti tuota hametta useammassakin asukokonaisuudessa, kun mulla ei oo oikeen mitään kivoja hameita. Pitää ruveta taas etsiskeleen kirppareilta tai tehdä itse, koska paitoja mulla on vaikka kuinka mitä on kiva käyttää hameen kanssa. Tosin hieman harmittaa, että menin myymään aikanaan sen kamerajalan, sen kanssa kuvaaminen olisi helpompaaa ja saisi vaihtelevan tyylisiä asukuvia. Mutta tällä hetkellä mulla on haaveissa eräs näppärä kamerajalusta. Mutta se taitaa hetken vielä pysyä haaveissa hintansa takia, vaatteiden kuvaaminen silti jatkuu.

Kaulahuivi - Gina Tricot
Paita - Seppälä
Hame - H&M
Kello - Wish
Sukkikset - H&M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...