10. joulukuuta 2013

Paketteja postista ...ei se aatto vielä ole

Tänään tulikin postissa uusi objektiivi, lisää ankaraa kameran käytön opiskelua. Mutta toi objektiivi on ihan täydellinen sitten nukke kuvaamiseen, sen verran oon leikkiny sillä ja alkanu ymmärtää mistä on kyse. Postissa tuli myös kauan odotettu tunika, joka on mielestäni kyllä paita. X) Tykkään siitä silti erittäin paljon.
Mun aamupäivä ei oo menny oikeen nappiin, nimittäin kuvittelin jotenkin että mulla on se fysioterapia aika jo nyt tiistaina. Sehän onkin vasta ensiviikolla, ja sain jonkun stressihelpotusmahkivun. Mulla oli siis heikko olo heti kun pääsin pois sieltä odotus huoneesta, mutta nyt sitten silti hieman jännittää se ens tiistai. Uskon et taas maanantaina oon ihan mitäääääh, miiiikkksss, onko pakkooo.
Yleensä jos mulla siis on stressiä ja se helpottuu niin rupeen oireilemaan joko; pääkipu, mahakipu tai huonolo. Jeee.... siks yritän olla stressaamatta, koska tuo on peestä. Se pilaa yleensä sitten koko päivän.

Oon tässä muuten yrittäny tehä video postausta taas ties kuinka monta kertaa, mutta jotenkin ne on vaan aina pilalla ne videot. Eli silleen että en oo tyytyväinen, tai tarkennus on mitä sattuu. No ehkä mä joskus saan aikaan videon jonka voin julkasta teille. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...