22. joulukuuta 2013

Fysioterapiaa ja rauhoittumista keskellä kiirettä

Joulu... kynttilät ja jouluvalot on tuoneet mulle joulua, koska lunta meillä ei ole ja töissä on kiirettä.
Vielä pitäisi rutistaa itsestä voimia huomiseen pitkään työpäivään, aatto aamu meneekin töissä varmaan aika leikiten kun se on vain 3 tunnin mittainen.
Oon ottanu varaslähdön kinkun suhteen (sekin on luonut minulle hieman joulu mieltä) nimittäin, me paistettiin ensimmäinen kinkku Matin kanssa tässä asunnossa. Senkin paistoin siksi ajoissa, kun en olisi aattoa edeltävänä päivänä mitenkään kerennyt.

Niin joo mitäs viime viikolla, tai no tätä viikkorahan se oli. Menin sinne fysioterapeutille tiistai aamuna ja hän sitten aikansa minua tutkiskeli. Kertoi sitten tuomion, no ei se mikään paha ollut mutta mistä minä löydän motivaatiota. Eli minulla on ollut ja on skolioosis, joka sitten johtuu oikean jalkani lyhemmyydestä. Selkärankani on siis vino ja tähän ei auta muu kuin venyttelyt ja lihaskuntoaharjoittavat harjoitukset. Sain sitten sopivan määrän ohjeita ja käskyn punttiostoksille. Skolioosis ei ollut kyllä ainoa ongelmani selässä, lapaluiden välissä jokin oli hyvin pahasti kasassa että siitä voisi olla haittaa enemmänkin jos se pahentuu. Fysioterapeuttini oli iloinen että tulin ajoissa hoitamaan selkääni kuntoon.

Perjantaina eräs hyvä ystäväni saapui takaisin kokkolaan, tuoden samalla minulle lisää meikkaus tarvikkeita nukkeani varten joka tosin saapuu vasta joskus helmikuussa.
Vietimmekin sitten perjantain yhdessä päästyäni töistä. Löhöilimme kämpilläni ja menimme käymään westissä josta sitten löytyikin lisää ihania ystäviä joita en ollut nähnyt pitkiin aikoihin.

Lauantaina kiitos kauppojen aukioloaikojen ansiosta minulle jäi aikaa valokuvaamiselle ja rentoutumiselle. Siistin tietysti ensin hieman asuntoa, jonka jälkeen aloin laittautumaan omaksi ilokseni, nautiskellen samalla hieman alkoholia ja fiilistelen samalla hyvää musiikkia.





2 kommenttia:

  1. pakko sanoa, että nyt huomaa tosi hyvin kuvien laadun parantuneen! (: ihan superkivaa kateltavaa. meidän pitäis muuten nähdäkin tässä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos Heidi <3 mutta mulla on vielä paljon opittavaa kuvaamisen suhteen :) juuh pitää nähdä koska ikävä <3 mietin jo kerran tässä sitä että kun joskus tässä pääsen yötä luoksesi niin tuon kyllä Jaffa keksejä ja jääteetä ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...