7. joulukuuta 2013

Kynttilöiden valossa fiilistelyä



Fiilistelen täällä kämpillä kynttilän valossa Serj Tankianin - Elect the dead Symphony albumia.

Mun elämään kuuluu hyvää, vaikka tosiaan on sitä kiirettä hieman. Tai sitten teen vaan omasta elämästä kauhean kiireisen, vaikka mulla ei ois aina kiirettä. No, nyt mulla oli pitkästä aikaa viikonloppu vapaa. Käytiin Matin ja hänen äitinsä kanssa joululahja ostoksilla, vaikka minä olin jo ostanut perjantaina kaikki lahjat mitä meinasinkin ostaa. Nimittäin ostin vain Matille, koska vanhempani aina sanovat ettei tarvitse muistaa ja sisarusten kanssa ei oo ollu mitään puhetta. Ymmärrän vanhempiani ja uskon että heille on tärkeämpää nähdä meitä lapsia joulun aikana.

Niin joo kävin tässä muutamia päivä sitten työterveydessä näytättämässä jalkaani. Sen kaatumiseni jälkeen jalassani näkyy yhä jälkiä siitä. Lääkäri sanoi, että kipugeelin pitäisi riittää tässä loppu puolella. Mulla on ollu myös ongelma nivelien kanssa, joten selvitimpä sitten sairastanko reumaa. (Koska suku) En siis sairasta, mutta nyt ruvetaan metsästämään sitä vaivaa mikä mun niveliä vaivaa.
Lääkäri epäili kyllä myös että mulla on työrasitusta käsissä ja muissakin nivelissä. (Tässä on vain iso mutta nimittäin nivelet on ollu yläasteelta asti mulla ongelmalliset.)  Menen siis ensiviikolla fysioterapeutin kanssa keskustelemaan, että mitä saan tehdä ja mitä en. Tietysti siitä myös et mitä mun kannattaa tehdä jos mulla on löysät nivelet, kun ne on ainakin ylitaipuvat. Että eiköhän tämä tästä. Uskaltauduin vihdoin tarttua tähänkin asiaan, (Olen tosi huono menemään asiasta lääkäriin, mutta joskus on vaan pakko.) kun migreeni on saatu kuriin niin uskalsi ruveta selvittelemään muita vaivoja. Toivottavasti tosiaan nivelilleni löytyis selitys, koska töissä ja kotona iltaisin menetän puristus voimat ja se ei oo kivaa.

Mutta iloisempiin uutisiin nimittäin tietysti olen lahjonut itseäni ihanilla lahjoilla, kuten tällä reissullakin tänään tuli ostettua kaikkea kivaa. Ostin tarvikkeita Hartsinukkea ja sen meikkausta varten. En malta odottaa että saisin sen jo käsiini. Olen yllättynyt siitä kuinka olen kertonut tästä harrastuksestani joillekkin aikuisille ihmisille, että heistä se ei ole niin outo ja he ymmärtävät miksi se harrastus on aikuisia kiinnostava ja miksi se ei ole lapsille suunnattu juttu. Mut juuh, ostin myös itselleni tuossa perjantaina mekon Cubuksesta ja se on ihan täydellinen. Samoin tänään löytämäni "neulehuppari" Seppälästä. (Ostin myös paljon sukkia, kun tuntuu että rikon vain kaikki tai ne menee hukkaan.)

Postissa myös viel on siis tulossa tämä kohuttu nukkeni, objektiivi, tunika (Joka toivon mukaan tulisi nyt, nimittäin olen tilannut ikuisuuksia sitten sen kiinasta mutta varmaan ensimmäinen eksyi matkalla.) ja hanskat. Niin ja vielä yksi lahja Matille, hän oli hyvin hämillään siitä kuinka paljon olin ostanut hänelle lahjoja. Mutta ostin "vastineeksi" kun kuulin kuinka paljolla hän halusi osallistua nuken maksamiseen. Nimittäin se nukke on minulle joululahja, tosin Matti sanoi että hän ostaa ehkä vielä jotain muuta pientä.Harmiksemme jouluaatto jää meillä hieman lyhyeksi, olemme molemmat luultavimmin silloin töissä osan päivästä. No ajatellaan positiivisesti, tuleepa hyvä palkka siltä päivältä. ^^''

(Et tällästä, pitkä teksti ja hieman sekava?)

Mitä, Star Wars...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...