17. lokakuuta 2013

Voi kuinka laiska olenkaan ollut, MUAHHAAHAA~! nyt saatte kärsiä kauheasta määrästä tekstiä.

Eli syysloma, töissä ja löhöillessä se on kyllä menny. No lomathan on sitä varten, että otetaan rennosti. Tosin yks päivä oli sellanen olo että en oo saanu taas yhtään mitään aikaan, vaikka olin pessy pyykkiä vaikka kuinka. Oon kumminkin sen verran touhukas ihimnen lomallakin, että tympii hieman jos sit taas ei ookkaan tehny yhtään mitään. Seuraavana päivänä sitten päätin ommella pois yhden jutun joka pitäis silittää enää ja luovuttaa se omistajalleen. Imuroin sen jälkeen kun langanpätkiä oli joka puolella + ties millon olin viimeksi siivonnut sen näköistä alko olla jo täällä kämpillä. Tänään sitten olen potenut kevyttä krapulaa, MITÄH~ juu eli kehoni on hyvin herkkä alkoholille. Toisaalta ihan hyvä,(siis eipä tuu juotua koskaan liikaa, eikä mee hirveesti rahaa kun selviää vähällä) eli jos en juo vettä tai syö jotain suolaista kun nautin alkoholia hieman enemmän niin takuulla kärsin seuraavana päivänä väsymyksestä ja kevyestä pääkivusta. Oikeasti kevyestä pääkivusta, ettei onneks mitään hirveetä.
Tietysti sit kun on tämä heikko olo niin tekee mieli roskaruokaa, murrr. >(
Kävin sitten hakemassa jonkun hampparin ja ranskikset, nappasin samalla syödessäni särkylääkettä ja ajattelin ottaa päikkärit. Heräilin sitten isäni soittaessa minulle ja kysyessään vain kuulumisia.
Silloin ajattelin, että nyt ei kyllä tästä tuu mitään ku vaan löhöän ja noh.. Lähdin kunnon rääkki lenkille, kärsin aina jotain morkkista krapula ruuan nauttimisesta. O_o''
Huomenna sitten aamuks töihin ja ajattelin, että voisin taas koittaa nousta tarpeeks ajoissa aamulla ja mennä lenkille ennen töihin menoa josko se piristäis. Ois myös kiva jos siihen oppis et kävis aamulla aikaisin lenkillä, niin vois olla pirteempi olo päivällä ja mun päivät ei menis siihen löhöilyyn.

Kävin yhtenä päivänä hieman Anttilassa hakemassa päivitystä meikkeihini ja suteihin. Olen tyytyväinen ostoksiini, meikit on vaan inhottavan kalliita siks en kyllä turhan usein niitä osta. Sit samaisena päivänä mulle tuli postissa Gosurori kaavakirja, omistan jo ennestäni yhden sellaisen ja ajattelin tässä että josko aloittaisin ompelemisen nyt tosissani nimittäin se haaste on jäänyt aika vähälle. Ajattlein myös tehdä pienen tutorialin, miten tehdä helposti legginsit. Tosin se on eriasia ymmärtääkö sitä kukaan kun mulla on niin oma tapa tehdä asioita, noo yritetään.  Sit samalla kun se ihastuttava kaavakirja saapui kotiin niin sain uudet todella paljon pidemmät pidennykset, pistin eilen ne kokeiluksi päähäni ja olin ihan hukassa niiden kanssa koska mulla ei oo koskaan ollu niin pitkät hiukset. Ehkä jos tykkään ja opin olemaan niiden pidennysten kanssa niin kasvatan omat hiukseni niin pitkiksi. Ois kyll iso saavutus minulta, nimittäin 2 vuotta sitten olin koko ajan leikkomassa hiuksiani lyhyeksi. Niin joo sain ihastuttavat korvikset Crazy Factoryltä, nyt ehkä vois näyttää fiksulta pitää hiuksia kiinni töissäkin. Nuo ruusut ei näytä niin pahasti ees venytyskoruilta, sitä paitsi nuo on sairaan söpöt.
Sit viimeisimpänä muttei vähäisimpänä, Matti löys yhdeltä kirpparilta 10€ pleikka 2. Pyysin heti siskoni tuomaan minulle Rayman pelini, pelailin sitä sitten hetken innoissani. Mutta nyt se on jäänyt vähälle kuten kaikki muu, kun sain Matin innostumaan Shingeki no kyojin sarjasta. Matti ei siis katso hirveämmin animea, ajattelin yhtenä iltana josko tuo sarja olisi sellainen jonka voisimme katsoa yhdessä. Nimittäin itse en ollut katsonut sitä vielä, samallapa sivistän itseäni kun kyseessä on tämän hetken yksi suosituin sarja ympäri maailmaa. Olen kyllä yllättynyt hyvällä tavalla siitä, tälläkin hetkellä haluaisin vain jatkaa sitä mutta tuo toinen puolisko on töissä.

(en oo hirveemmin kuvannu joten instagram kuvilla kuvitettu tämä hullu teksti pläjäys)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...