2. lokakuuta 2013

Look what I found

Pää hajoaa, no ei sentään. Meillä oli siis kaksi koetta peräkkäisinä päivinä, kirjanpidosta ja kustannuslaskennasta. Molempien kokeiden jälkeen olen ollut hieman out, koska en ole ymmärtänyt jälkeen päin mitä sitä tuli tehtyä. Tänäänkin tarkistettuani kokeeni ennen opettajalle palauttamista, piirtelin koepaperiin söpöjä kummituksia. Noh~ jos seuraaviin kokeisiin varautuisin paremmin.

Olin viikonloppuna helsingissä viettämässä aikaani maailman ihanimman tätini luona. Suurin syy miksi eksyin helsinkiin oli se The GazettE:n keikka.
Minulla oli ihan uskomattoman hauskaa ja ihanaa viettää se yksi yö tätini luona, mutta se yksi yö merkitsi minulle erittäin paljon. Keskustelimme tätini kanssa hyvin paljon illan aikana kaikellaisesta ja kävimme sitten muutamalla + tutkiskelemassa Kallion yöelämää.
Sunnuntaina sitten suuntasimme shoppailemaan Kampin ympäristöön ja katsahtamaan innokkaimpia faneja jotka olivat jonottaneet jo aamu 8:sta.
Aikamme pyörittyämme kaupungilla päädyimme syömään erääseen viihtyisään ravintolaan, nam oli kyllä hyvää ruokaa. Söin kyllä vain viikonloppuna kaikkea hyvää, hupsis.
Menimme vielä hetkeksi istahtamaan tätini asunnolle ja katsomaan dokumentin Vivienne Westwoodista. Rakastan sitä naista yhä enemmän, kunpa voisin olla hän tai luoda yhtä hienoja asioita.
Sen jälkeen tätini lähti saattelemaan minua keskustaan keikalle. Tiemme erosivat siirtyessäni jonottamaan muiden ihmisten sekaan. Onneksi jonossa oli muutama tuttu, jottei minun tarvinut jonottaa yksin.
Keikka oli ihan huikea, tietysti itkin keikan alkaessa koska en uskonut tuon tapahtuvan koskaa. Oli ihan uskomatonta nähdä ne miehet siellä lavalla ja kuulla heidän kappaleet livenä. En vain voi enkä halua unohtaa tuota kokemusta koskaan. Toivon että jonain päivänä he tulisivat vielä uudelleen suomeen. Olen yhä hyvin sanaton tuosta keikasta, se herätti minussa hyvin paljon erillaisia tunteita.
Keikan jälkeen jouduin surullisesti lähtemään suoraan junaan kohti Kokkolaa. Tulin siis yöjunalla pois helsingistä ja olin kokkolassa joskus aamu 5 aikaan.
Mutta asemalla odotti minua erikoinen yllätys, nimittäin Matti oli minua vastassa.
Hänellä oli seuraavana aamuna tai no hänen piti 7 töihin, en olisi kuvitellut että hän tulisi vastaan. Mutta se reppana oli ihan omasta tahdostaan tullut minua vastaan asemalle, hih.
Maanantain aikalailla nukuin ja kärsin "krapulaa" nimittäin olin nukkunut niin huonosti. Maanantai iltana sitten tajusin sen, että minulla olisi muutama koekkin edessä.

Siirrytäänpä tähän päivään, selvisin kai siitä kokeesta jotenkin. Kouluni myöskin päättyi niihin tunteihin ja laahustin kotiin siivoamaan/siistimään enimpiä sotkuja. Aikani pöydän ääressä jumitettua päädyin käymään ykköskirppiksellä ja ei lainkaan huono reissu ollut. Löysin sieltä nimittäin Boba Fett kypärän, nyt pieni Henna sisälläni on sekaisin. Samalla myös heräsi halu etsiä Stormtrooper ja Darth Vader kypärä jostain omaan olohuoneeseeni. No ehkä jonain päivänä löydän ne. :)




4 kommenttia:

  1. anteeks, oon urpå ku kysyn Mut kenen keikalla oot ollu? Tosi kiva oli lukee sun kuulumisii :) kiva viikonloppu sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kattomassa The GazettE:a (japsi bändi), oon kuunnellu joskus yläasteella sitä aktiivisesti ja päätin silloin että sitten jonain päivänä jos ne tulee suomeen niin meen kattomaan nii ei siin menny ko 5-6 vuotta.

      Poista
  2. WTF?!!??! MIKÄ LÖYTÖ!! <3<33O___O Kokkolan kirppikseltä?! WTFOPTghmj?!!?! EEPPISTÄ!

    Ja hyvä että oli mahtava reissu ja keikka! :D

    Terveisin Karo (en jostain syystä onnistu kirjautumaan sisälle! Ihan kumma!)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...