14. syyskuuta 2015

Muutto hulinan keskellä voi rauhoittua hetkeksi jos toiseksi

Olemme muuttamassa siis Turkuun Matin kanssa, jos se on jäänyt epäselväksi. Muutto kaikin puolin tuntuu sujuvan hyvin, kuun lopussa on sitten se varsinainen uuteen kämppään siirtyminen. Oon urakalla täällä pakkaillut tavaroita ja myynyt tavaraa. Muutamme siis mahdollisimman vähällä tavaralla, sillä ettei moneen otteeseen tarvitsisi ajella Turkuun taikka ettei tarvitsisi ruveta vuokraamaan kuorma-autoa tavaroiden kuljettamiseen. Selviämme tällä hetkellä hyvin kaverien avustuksella tavaroiden siirrossa, sekä sitten paikanpäällä tavaroiden purkamisessa. Ainoita isoja huonekaluja on mitä otamme mukaan, niin ne ovat piano, keittiönpöytä, pyykkikone ja Matin tietokonepöytä. Asuntomme on siksi jo tässä vaiheessa kovin autio ja tyhjähkö, koska osa myytävistä tavaroista on haettu jo pois.

Nyt kun minulla oli hetki aikaa ja inspiraatiota testailla paremmin tuota uutukaista Olympustani. Tietysti halusin testailla ja leikkiä kameran wifi-ominaisuudella, jolla voin katsella esimerkiksi kuvattavaa tilannetta puhelimellani ja ottaa sen kuvan kauko-ohjatusti sillä. Joka on kyllä uskomattoman hauska ominaisuus kyseisessä kamerassa. Muutenkin hieman mitä tuolla Omlympuksellani olen kerennyt kuvaamaan niin olen kyllä tyytyväinen siihen, että hankin sen.

Niin joo ja kuten ehkä kuvista huomaa, niin tein taas jotain hiuksilleni. Haaveilin hieman samankaltaisesta hiustyylistä kuin Alice Kelsonilla joskus on ollut, ja kärsivällisyyteni ei ihan riittänyt. Nimittäin minun olisi pitänyt tässä välissä kasvattaa niskasiili pois ja sitten vasta leikata sivusiilit. Kun tämä kärsivällisyyteni ei riittänyt niin leikkasin tällaisen, vähän niin kuin ananaksen. Joka on kyllä ihan hauska kokeilu, mutta tulen kyllä tulevaisuudessa kasvattelemaan tuon niskasiilin pois. Koska se on miellyttävämmän näköinen mielestäni, kun on joko niskasiili (josta minä hankiudun eroon) tai sivusiilit. Tämähän tietyllä tapaa on minulle tuttukin hiustyyli nimittäin siitähän on jo noin reilu 4 vuotta, kun minulla oli nuo sivusiilit ja välillä kirosinkin, että en ikinä enää leikkaa niitä. Miten tässä nyt sitten kävikään, ei ikinä saa sanoa "ei ikinä".  Silloin 4 vuotta sitten minulla tosin oli pidempi tukka muutenkin ja pitkä otsatukka. Mutta mielestäni sivusiilit sopii vaikka oisi lyhyt otsiskin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...