15. syyskuuta 2015

Hämmentyneisyyttä ilmassa...

Eilen tapahtui jotain mieltäni hämmentävää, nimittäin meidän viereisessä talossa asuva hieman vanhempi taiteilija/valokuvaaja herras henkilö hengaili tuossa meidän läheisyydessä olevan leffateatterin luona. Ihan selkeästi minun asteltuani leffateatterin kohdalle, hän alkoi napsimaan kuvia, joita hän olisi voinut ottaa jo aikaisemmin tai toisella kertaa. Koska hänen kohdalle saavuttuani hän totesi, että hän halusi Bio Rexin kyltistä kuvan. Joka minusta tuntui tyhmältä sillä hetkellä ja minä hieman hermostuneesti naurahdin ja kommentoin jotain ja jatkoin matkaani kotiin. Tänään sitten kun oli tarkoitus lähteä siistimään kirpparille pöytää, niin tämä meidän naapurin herra seisoskeli parvekkeellaan. Joka on meidän molempien sisäpihan puolella. Sieltä parvekkeelta hän huudahti minulle ja kertoi kuinka hyvä siitä kuvasta tuli ja kuinka hän haluaisi näyttää sen minulle. Mutisin taas jotain ja poistuin paikalta, mitä tuossa nyt olisi kommentoinut. 
Toivon jotenkin, että tämän loppu kuukauden aikana en törmää tähän meidän naapuriin. Tilanteet nyt joihin olen joutunut, niin aiheuttaa minulle hieman ahdistusta ja kylmiä väreitä.

Loppuun vielä tämän päivän ootd, sen kruunaa tänään saatu Kill Starin Ouija paita. Se tupsahti postista, taas kerran tuli tehtyä hyvä löytä facebookin uudelta goottikirppikseltä.
 

























Huppari - Divided H&M
Toppi - Kill Star (facebook kirpparilta)
Legginsit - Itse tehty
Kengät - Divided H&M (facebook kirpparilta)
Reppu - Lindex

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...