21. elokuuta 2015

Tämän hetken ajatuksia kuvaamisestani

Jotkut ehkä muistaa kuinka innoissani olin joskus ensimmäisestä järkkäristäni ja siitä kuinka aloitan valokuvaamis harrastuksen. Nyt se onkin surullisesti päätynyt siihen pisteeseen, että kuvaan kännykällä tosi paljon ja sitten valitan reissussa, kun silloin kun otan järkkärin mukaan niin että järkkäri on niin valtava ja painava. Sitten en myöskään uskalla kantaa sitä kaikkialla mukanani. Sen myötä sitten valokuvaaminen hieman kuoli, siksi tässä lähiaikoina kuvasin vain satunnaisesti kotosalla. Koska tein siitä liian suuren esteen lähteä kuvaaman ja myöskin kärsivällisyys ja mielenkiinto hieman meinasi loppua tuon harrastuksen suhteen aina aika ajoin. 

Niin nyt sitten päädyin sellaiseen ratkaisuun, että hankin mieluummin minijärkkärin itselleni ja myyn tuon Canon eos 700d pois. Ajattelin, että en tarvitse sellaista kalustoa mistä en saa sitä iloa ja nautintoa mitä haluaisin. Ajattelin, että ehkä tuon minijärkkärin hankittuani kuvaamis harrastukseni voisi elpyä. Minijärkkäriä on helpompi kantaa kumminkin mukana ja voisin ehkä uskaltaa kantaakkin sitä mukanani ja sitten ajattelin, että pitää valita objektit niin, että pärjäisin jollain parilla vain niin niitäkään ei tarvisi valtavia määriä kuljettaa mukana. 

Olen siis aloittanut myymään kaikkia turhia kamera tarvikkeita joista ei ole minulle hyötyä tulevaisuudessa. Sitten myöskin olen pitkään pohdiskellu hankkivani videokameran ja nyt sen varmaan hankinkin mieluusti minijärkkärin rinnalle, koska tuo vlogaus harrastus on vienyt nyt kyllä minun sydämmeni niin siksi olen päätynyt siihen, että tarvitsen jonkun pienen videokameran jota myöskin olisi helpompi kuljettaa mukana reissuilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...