14. elokuuta 2015

Miten meni niinku omasta mielestä?

Torstaina tapahtui jotain mitä en osannut odottaa ja jotain sellaista mitä mulle ei koskaan ole käynyt. Rikoin siis oman puhelimeni, puhelin tippu näyttö edellä asfaltille ja näyttö meni paskaks. Olin niin väsynyt työpäivästä, että en jaksanu sillä hetkellä suuttua tilanteelle tai olla edes vittuuntunut siihen, että menin ja paskoin puhelimeni elämäni ekan kerran. Mitään hätää ei ois ollu, jos näyttö ois vain menny säröille, oisin varmaan käyttänyt sitä jonkin aikaa vielä, mutta kun se näyttö meni niin syvältä paskaks, että siihen näyttöön ei saanut enää kosketus kontaktia. Pettymys oli kyllä suuri myöhemmin päivällä, kun tajusin että mulla ei oo varapuhelinta mihin mun sim kortti kelpais. Joten tajusin että nyt ollaan sit hetki ilman puhelinta tai sitten pitää tehdä tosi nopeita ratkaisuja. Matti onneks auttoi näiden ratkaisujen ja tilanteiden selvittämisessä, hän hoiti vakuutuksen kautta tilanteen kuntoon. Sillä välin mä pohdin, että vienkö huoltoon puhelimen joka ois maksanu 235€. Vai hankinko käytetyn puhelimen jostain tori.fistä tai huuto.netistä, jolla oisin säästänyt rahaa, mutta sitten taas en olisi saanut välttämättä niin hyvää puhelinta mikä mulla oli tai sitten postittelu olisi vaatinut minulta sen että olisin ilman puhelinta hetken. Sitten onneksi tajusin, että mun kannattaa maksaa tuo Sony xperia z2 raato pois, kun sen osamaksua ei ollu enää paljoa jäljellä ja juoksin suunnilleen Soneraan pyytämään laskun lopusta puhelimestani, jotta saan sen unohtaa kokonaan ja otin samalla reissulla itselleni uuden puhelimen Sonera rahoituksella. Pysyin samaisessa merkissä, mutta jouduin hankkimaan uudemman mallin, koska heillä ei ollut enää z2 valikoimassa. Joten tosiaan nyt mulla on sitten Sony xperia z3. Onneksi sain tehtyä kerrankin nopeasti päätöksen jossain asiassa, koska Sonera liike oli enää noin puoli tuntia auki silloin kun Matti sai selville sen vakuutuksen.


2 kommenttia:

  1. Z3 onkin mukava malli, itsellä sama. Näppärä kuvaamiseen :) Paska tuuri vain että z2 hajosi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo harmitti kyllä toi hajoominen, mutta nyt alkaa tuntua ettei haittaa lainkaan, koska tää z3 on tosi hyvä. Vaikka z2kin oli kuvaamiseen erittäin hyvä mut tää on kyllä vielä parempi. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...