1. elokuuta 2014

Tämän kesän parhaat kirppari löydöt

Harmikseni tälle kesälle kirppareiden kiertely on jäänyt hieman vähemmälle. Tahtoisin kierrellä enemmän, mutta aikani on kadonnut tehokkaasti töihin, kavereiden kanssa hengailuun ja sitten kotona vaan olemiseen. Mutta sen aikaa kun olen löhönnyt kotona niin olen selaillut facebookin kirppareita, joilta tällä kertaa tein ne ihanimmat löydöt. Lösyin nimittäin pitkään ihailemani Demonian Swing 815 ja Jawbreakerin mekon. Ja silloin kun tein sen MYDAY videon niin, löysin pikaisella reissullani kallentorilla samettisen mekon syksyksi. Rakastuin siihen ensisilmäyksellä, ennen olen vihannut samettia. Mutta jotenkin tykkään siitä nykyään, ehkä en ennen ole pitänyt siitä siksi kun yleensä vaatteet jotka olivat samettia, olivat sitä ällöttävää vakosamettia.

Blogissani on myöskin tapahtunut nyt muutoksia, mutta ne ovat tällä hetkellä väliaikaisia ainakin ulkoasun puolesta. Panostan jonainpäivänä siihen kun minulla on aikaa.

2 kommenttia:

  1. upeat nuo demoniat, harmi kun mun jalkani ovat niiiiiiiiiin paksut ettei taida olla toivoa tuollaisten ostamisesta ja pitämisestä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on tosi paksut pohkeet, ostin silti vähän riskillä nuo. Onneksi menivät jalkaan, voin kyllä ilmotella maksimi mittoja pohkeesta jos kiinnostaa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...