7. elokuuta 2014

-Olen onnellinen-

Selkäni on jälleen kunnossa kiitos hierojan, kävin siellä aikaisin aamulla ja samalla reissulla hoidin muitakin asioita. Käväsin postiin heittämässä Matin pari kirjettä ja sitten varasin tatuointi aikaa itelle. Pääsen neulan alle 21.10. tatuoijakin oli innoissaan tatuointi ideastani. Nyt vaan pitää ahkerasti säästellä rahaa sitä varten. Tosin tänään törsäsin ihan hirveesti rahaa, (palkkapv) nimittäin löysin itselleni täydellisen koulurepun, uusia ihania alusvaatteita (kaikki onneks alennuksesta) ja sitten kävin vaan ruokaostoksilla. Samalla päivitin kyllä meikkejäni ja hommasin hiusvärinkin, jos nyt vihdoin saisin hiukseni haluttuun tulokseen. Isäni onneksi helpotti tätä kaupassa käyntiä, kun meillä ei ole autoa niin hän sitten haki minut kaupasta ja kyseli kuulumisiani. Sanoin hänelle, että olen onnellinen, koska olen onnellinen ja on ihanaa huomata kuinka onnellinen sitä on ollut pitkään, eikä ole ollut pahemmin minkään laista hätää. Joskus ehkä olen stressannut turhasta, mutta onneksi olen huomannut ajoissa että mitä tätä murehtimaan.

Sitten piristyksiä musiikkiin liittyen, olen niin iloinen että Slipknot:sta kuuluu taas. Pelkäsin niin kuin varmaan moni muu fani, että bändi kaatuu Paul Greyn kuolemaan ja myöhemmin Joey Jordisonin lähdön takia. Mutta onneksi ei. Odotan jännityksellä kyllä tulevaa albumia, tässä uusimmassa biisissäkin Corey kuulosti jotenkin erillaiselta, mutta pidän siitä erittäin paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...