24. helmikuuta 2014

Potkin tuota flunssaa ja lujaa..

Ihana voittaja olo oikeesti, kun on parantunu pikkuhiljaa. Miks sitä ihminen toivoo sairastuvansa koulu aikana, ku ei tää ees oo kivaa. Sillon haluu tietysti olla luvan kanssa pois koulusta taikka töistä, mutta sitten taas tunnolliset työntekijät ja koululaiset sairastele muuta kuin lomalla. Minun kohdalla on ikuisuus kun olen ollu sairaana, niin olen ollut nyt kunnolla vuoteen omana alku lomani. Tai oon välillä hieman uhonnut flunssalle ja tehnyt asioita joita ehkä ei olisi pitänyt.
Nytkin mulla ois paljon asioita mitä haluaisin ja pitäis tehä. Sitten kumminkaan olo ei oo vielä kohillaan niin ehkä parempi olla ihan rauhassa. 
Tosin olen hieman pirteämpi ollut nyt iltasella, niin ajattelin pitkästä aikaa ottaa jotain asukuvia. Ajan jonka käytin kuvaamiseen niin köhin kyllä tehokkaasti, rupesin sitten siirtelemään niitä muutamia kuvia koneelle ja huomasin että pari kuvaa oli vain onnistunut... Ehkä en kuvaa myöskään vielä hetkeen, kun en jaksa täysillä keskittyä siihenkään. Pelleilin myös sen ajan kun kuvasin, otin myös kuvia silläkin periaatteella että voisin opetella lisää muokkaamista.

 

8 kommenttia:

  1. nuo kengät on niin ihanat n_n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + ne on ihan sairaan hyvät kävellä, pelkäsin ihan hirveesti sillon kun tilailin nuo ihanuudet että ovatko minulle liian korkeat. Oon kyllä taaperrellu niillä tyytyväisenä ja ruvennu haaveilemaan muista demonian hirmu korkeista kengistä.

      Poista
  2. Syön sun piikkisukat! : D Aivan mahtavat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt ihan kumminkaan syö~ x) Niissä on kumminkin näitä "teräviä" yllätyksiä.

      Poista
  3. AAAAA, mistä tilasit nuo Demoniat ja oliko kuinka hintavat? Olen haaveillu tuosta mallista jo kauan, mut ei ole raaskinu ostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. www.boutique-loulou.fi/demonia-kengt-c-135.html Tälläiselta sivustolta löysin ne, ihme ja kumma että suomalaiselta sivulta löysin. Tuntuu että demonian kengät on kadonnu suomalaisilta sivuilta. :( Hintaa niillä oli 84,90 + noin 3,00-4,00€ postikulut. :D

      Poista
    2. Niinpä.. ja sitten ku jostain ulkomailta löytäs ni postimaksut maksaa melkein saman verran ku kengät :D No ei ihan, mut melkein.

      Poista
    3. Totta ja sit huonolla tuurilla kun tilaa ulkomailta niin joutuu maksaa viel tullit siihen päälle. :((

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...