11. syyskuuta 2014

Kirpputorit syö mun rahat, sit vähän myös pakkaamista

Oon tosiaan löytänyt taas lisää korjattavia juttuja kirpparilta, nimittäin pitkän trikoon ja korsetin. Siihen trikoo paitaan pitäis laittaa uudet napit ja kattoa sivusaumat, eli ihan pikku hommaa. Korsetissa oli hajalla oleva vetoketju, jonka tässä vaihdoin. Sitten ostin Princess Ai:n sivutarinat, kun halvalla löytyi. Keräilin tämän sarjan päätarinan joskus, koska se oli kivalla tyylillä toteutettu ja Ai Yazawa oli mukana hahmosuunnittelussa. Ensin meinasin, että olisin hankkinut nämä ehkä tulevana viikonloppuna Traconista. Sieltäkin nämä varmaan olisivat löytyneet, mutta onneksi lähti niin halvalla ja hyväkuntoisina kirpparilta niin niitäkään ei enään tarvitse miettiä. Nyt pitäisi kyllä keskittyä pakkaamiseen, koska yritämme lähteä heti koulusta päästyäni huomenna kohti tamperetta. Ihanaa, oon oottanu tätä viikonloppua. Pääsee taas katoamaan pelien,animen ja mangan maailmaan. 

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihania vaatteita <3 Tollaset on syksyntullen iha täydellisiä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ja nyt oon kyllä löytäny paljon sopivia syysvaatteita kirppareilta :) Pitäis vaan innostua itekkin ottaan taas asukuvia, niin ku sä. Sun asukuvat piristää ja inspiroi aina :D monesti selailenkin sun blogia hakemalla inspistä ja ideoita :)

      Poista
    2. Ihana kuulla ku se on sen tarkotuskin <3 Uusia asukuvia ja vaate-esittelyitä tulossa tällä viikolla, oon ollu vähä kipee tässä mutta taas uuteen nousuun!

      Poista
    3. Ihanaa <3 toivottavasti paranet kokonaan pian :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...