9. syyskuuta 2013

Gas mask queen

Materialisti on taas vauhdissa, nimittäin ostin viime viikolla Serj Tankianin levyn ja nyt Avenged Sevenfoldin Hail to the King levyn. Tänään sitten tuli ihana yllätys postin puolelta nimittäin kaasunaamarini.

Niin jooh, mitäs mulle kuuluukaan. Hyvää, olen iloinen ja onnellinen koska eilen minulla ja Matilla tuli kaks vuotta täyteen. (oon vitsaillu Matille välillä et miten tää on mahdollista että ollaan vielä yhdessä kun edelliset suhteeni loppuivat 1½ vuoden kohdalla.) + Ollaan asuttu nyt vuos yhdessäkin, eli oon tosiaan tyytyväinen elämän tilanteeseeni. 
On mun elämässä muutakin kivaa tapahtunut nimittäin. mulla muutenkin ihan huikean hauska viikonloppu kun meille tuli ylläri vieraita lauantaina juhlimaan. Itsekkin otin rennosti ja nautin illasta pitkästä aikaa ystävien seurassa.

Tällä hetkellä kyllä odotan ensi viikonloppua erittäin paljon, kun lähdemme kohti tamperetta ja Traconia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...